donderdag 19 augustus 2010

Taartjes



Eigenlijk koop ik nooit gebakjes bij de bakker omdat ik het lekkerder en natuurlijk leuker vind om mijn taartjes zelf te maken. Alleen was ik vanochtend bij de beste bakker van Den Haag, Boulanger-Pâtissier Michel in de Oude Molstraat 17, en zijn gebakjes zien er zo prachtig uit die kon ik niet laten staan. Hopelijk smaken de gebakjes net zo goed als hoe ze eruit zien, dan staat me nog iets heerlijks te wachten. Afgaande op het brood komt dit helemaal goed. Verslag hiervan volgt later vandaag.

3 opmerkingen:

  1. Ze waren heerlijk, een echte aanrader!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie taartjes zeg.........het ziet er heeeeerlijk uit! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai! Wat ziet je blog er leuk uit zeg! ik had al even niet meer gekeken, maar mooie foto's ook!
    xj10

    BeantwoordenVerwijderen